#1 2011-08-19 12:42:36

 Narokishi

http://img833.imageshack.us/img833/7007/250postow.png

7542086
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2010-10-19
Posty: 337
Punktów :   

[Nowy pakt] Andeddo

Historia...



Tam, gdzie nie sięgnie ludzka ręka. Tam, gdzie nie spojrzy ludzkie oko, też jest życie. Ciężko to raczej nazwać życiem, aczkolwiek nieumarli kryli się już setki lat temu w tajemniczych miejscach, do których nie dane było dojść żadnemu człowiekowi, a nawet ninja. Moc ich jest nieznana, nikomu jeszcze nie przyszło ich spotkać. Nikomu, bez wyjątków. Pewnej, mrocznej nocy, gdy blask pełni księżyca oświecał ziemię, która była zamieszkiwana przez ludzi, postanowili wyjść. Wyjść i pokazać, kim na prawdę są i na co ich stać. Było to dziesiątki lat temu, więc niejeden o nich nie wiedział, a wszelkie rozmowy na ten temat zostały zakazane. Wymordowali oni całe miasteczko, w którym żyli najzwyklejsi ludzie. Osiedlili się tam i czekali, aby zobaczyć co ich czeka. Niespełna kilkanaście dni później pojawił się tam jeden, lecz doświadczony, ninja. Oburzeni tym, że nie przyjdzie im walczyć z większą armią, wyśmiali go. Ten jednak nie wycofał się i postawił im pewien warunek... Jeżeli pokona ich w pojedynkę, przysięgną mu posłuszeństwo po wsze czasy. Nie tylko jemu, lecz także jego następcy, którego zazwyczaj wybierał los. Nieumarli, bo tak byli nazywani w tamtych czasach, przystali na propozycję, lecz postawili także swój warunek. Jeżeli zaś on przegra, cały kraj dopadnie głód... Nietrudno było się domyślić, że chodziło im o zniszczenie wszelkich plonów i wymordowanie wszelkiej zwierzyny z bliższych okolic. Owy ninja podał rękę przywódcy ożywieńców na znak przyjęcia zakładu. Do stracenia miał wiele, lecz jeszcze więcej mógł zyskać, wygrywając walkę, która nie była uczciwa względem liczebności... Po 60 godzinnej walce, w końcu udało mu się powalić ostatniego oponenta na ziemię, tym samym wygrywając całą bitwę. Ninja otrzymał od nich zwój niedużych gabarytów, który był oznaką władzy oraz medalion, który odzwierciedlał posłuszeństwo. Doświadczony bojownik wiedział, że musi podpisać pakt krwi, aby móc przywołać "ich" zza światów. Amulet był obdarzony dziwną, mroczną mocą, której nie przyszło mu jeszcze poznać...

Shinda senshi



Jest on najniższy rangą wśród swoich pobratymców. Jest on najzwyklejszym wojownikiem i nie posiada zbyt wielu innych umiejętności. Jego pozostałości ze skóry są koloru zielonego, zaś w wielu miejscach widoczne są jego mięśnie, które są nieprzeciętnej wielkości. Owy "mięśniacz" mierzy półtora metra wzrostu i dzierży dwuręczny topór o tej samej wielkości co sam on. Zakończony jest półmetrowym i obustronnym, ostrzem. Nosi na sobie stare spodenki czarnego koloru, zaś reszta jest odkryta.

Statystyki:
Chakra: 18.000
Siła: 115pkt
Szybkość: 45pkt
Zwinność: 35pkt
Koszt wezwania: 12.000 chakry
Znane jutsu:

    * (B) Andeddo no jōzan [SummonJutsu]

Deddo inu



To stworzenie wielce się różni od swojego poprzednika, ponieważ z wyglądu przypomina psa... Przypomina go głównie dlatego, że jest jego martwą wersją. Wystające kości, mięśnie i flaki nie są przeznaczone dla osób o słabym żołądku, ponieważ wszystko to może spowodować wymioty. Jest on długi na metr, zaś wysoki na 40 centymetrów. Posiada, jak jego oryginał, cztery łapy, dzięki którym się porusza. Nie potrafi on nic poza gryzieniem i drapaniem. W przypadku tego pierwszego przy wgryzieniu się w skórę oponenta do jego ciała przedostaje się trucizna, która jest w stanie go zabić po upływie:
W przypadku wytrzymałości < 20: dwóch tur, po upływie jednej traci kontrolę nad ciałem
W przypadku wytrzymałości < 40: trzech tur, po upływie jednej traci kontrolę nad miejscem, w które został ugryziony. Po upływie dwóch nad całym ciałem.
W przypadku wytrzymałości < 75: czterech tur, po upływie dwóch tur traci kontrolę nad miejscem, w które został ugryziony. Po upływie trzech nad całym ciałem.
W przypadku wytrzymałości < 100: pięciu tur, po upływie trzech tur traci kontrolę nad miejscem, w które został ugryziony. Po upływie czterech nad całym ciałem.
W przypadku wytrzymałości > 100: sześciu tur, po upływie czterech tur traci kontrolę nad miejscem, w które został ugryziony. Po upływie pięciu nad całym ciałem.
Jedynym ratunkiem w tym przypadku jest medyk, który opanował technikę (A) Saikan Chuushutsu no Jutsu [Yakuro]. W ostatnim poście zostaje zaatakowane serce, czego skutkiem jest automatyczna śmierć, ponieważ organ ten zostaje doszczętnie zniszczony. W przypadku ugryzienia w tors cały proces zachodzi dwukrotnie szybciej. Wgryzienie w szyje kończy się automatyczną śmiercią.

Statystyki:
Chakra: 12.000
Siła: 25pkt
Szybkość: 75pkt
Zwinność: 90pkt
Koszt wezwania: 14.000 chakry
Znane jutsu:

    * (B) Andeddo no jōzan [SummonJutsu]

Uirusu



Jest to stworzenie nano-wielkości, którego nie idzie zobaczyć gołym okiem, dlatego nikt, poza nim samym nie wie jak wygląda. W przeciwieństwie do reszty, w tym wypadku Kuchiyose musi zostać użyte na ciele użytkownika, dzięki czemu Uirusu może pojawić się wewnątrz niego, atakując go od środka. Zależnie od czasu, jaki będzie przebywał wewnątrz (jedynym ratunkiem jest zabicie użytkownika paktu) zostaną doszczętnie zniszczone następujące organy.
Jedna tura: Wątroba, trzustka (przekłada się to na ograniczoną sprawność i reakcję)
Dwie tury: Liczne żyły z okolicy, rozerwanie żołądka (czego skutkiem są nieustające bóle brzucha)
Trzy tury: Jedna z tętnic, odchodząca od serca (odtąd już tylko kwestia czasu do śmierci, którego pozostało niewiele... Brak możliwości walki)
Cztery tury: Jedno płuco i jedna nerka
Pięć tur: Druga nerka
Sześć tur: Serce
Wszystkie te czynności sprawiają osobie trafionej niesamowity ból, wyniszczając ją od środka. Innego ratunku, niż wyzwolenie techniki nie ma, ponieważ wychwycenie go w czyimś, tudzież własnym ciele, jest prawie niemożliwe.
Statystyki:
Chakra: ?
Siła: ?pkt
Szybkość: ?pkt
Zwinność: ?pkt
Koszt wezwania: 7.000 chakry

Barrun



Jeden, który włada wszystkimi, nazywa się Barrun. Mierzy on dwa metry wysokości i jest najsilniejszym ze swojego gatunku, dlatego został przywódcą. Posiada niesłychane zdolności przyzywania duchów, które potrafią się materializować i dematerializować, lecz ich głównym zadaniem nie jest zadawanie większych obrażeń przeciwnikowi, lecz stopniowym osłabianiu go. Jest kilka rodzajów takich duszków, z czego każdy ma inne zadanie i umiejętności. Wracając do samego bossa jest on całkowicie pokryty metalową zbroją, która chroni go przed wszelkimi atakami bronią białą i potrafi oddziaływać na chakrę jej użytkownika (w tym przypadku Barrun'a). W prawym ręku trzyma on jednoręczny tasak, który jest wielkości metra, również o obusiecznym ostrzu, które odstaje od "kija" na 30 centymetrów w każdą ze stron, w najbardziej oddalonym ich punkcie. Hełm ma tylko dziurę na oczy, które świecą na czerwono, a dodatkowo ma na plecach zamontowaną latarnię, która na metalowym pręcie wystaje trochę poza jego głowę, świecąc na ciemnozielony kolor. Czuć od niej chakrę, ponieważ ma dziwne właściwości, o których wie tylko sam dowódca i Ci, którzy przeżyli starcie z nim.

Statystyki:
Chakra: 200.000
Siła: 55pkt
Szybkość: 65pkt
Zwinność: 70pkt
Koszt wezwania: 20.000 chakry
Znane jutsu:

    * (B) Andeddo no jōzan [SummonJutsu]
    * (B) Gurīngōsuto [SummonJutsu]
    * (A) Burūsupiritto [SummonJutsu]
    * (S) Kiiro no yūrei [SummonJutsu]
    * (S) Omamori no fukkatsu [SummonJutsu]

Techniki


(B) Andeddo no jōzan [SummonJutsu]



Technika tylko dla summona.
Jest to dość prosta technika, całkiem podoba do (B) Kage Bunshin no Jutsu z tym, że jest ona przystosowana dla stworzeń, a nie ninja. Działa także na trochę innej zasadzie, ponieważ mogą istnieć tylko dwie takie repliki, osobno dla każdego z summonów. Nie mają one mniejszych statystyk od oryginału, a wręcz przeciwnie - jeden z nich jest dwukrotnie większy (zależnie od woli użytkownika paktu). Technikę tą potrafi prawie każdy, oprócz Uirusu, który jej nawet nie potrzebuje. Jego wytrzymałość jest również taka sama, jak w przypadku oryginału.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: B
Żywioł: brak
Typ: tworzący
Zakres: bardzo duży (do 1 kilometra)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 5.000 za jedną replikę, 2.000 za jeden atak
Inne: Pakt z Andeddo

Uwaga! Replika nie może korzystać z technik!

(B) Gurīngōsuto [SummonJutsu]



Technika tylko dla summona.
Następny rodzaj ducha, tym razem koloru zielonego. Jest on tej samej wysokości co poprzednik, lecz posiada inną umiejętność. Jego trafienie powoduje paraliż, trwający 15 postów, lecz aktywujący się dopiero po 7 turach. Każde kolejne uderzenie skraca ten czas o jedną, dodatkową turę (tura bez uderzenia -1, z uderzeniem -2). Paraliż aktywuje się na początku siódmej tury osoby trafionej. Ten rodzaj ducha materializuje się trzy sekundy przed atakiem i zniszczyć go mogą tylko jutsu rangi B i wyższej. Zakres jego działania jest taki sam, jak w przypadku poprzednika

Dane techniczne jutsu:
Ranga: B
Żywioł: brak
Typ: tworzący
Zakres: mały (do 10 metrów) - przywołanie, średni (do 40 metrów) - zakres poruszania się
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 15.000 za ducha, 3.000 za turę paraliżu (po aktywacji)
Inne: Pakt z Andeddo

(A) Burūsupiritto [SummonJutsu]



Technika tylko dla summona.
Jest to pierwszy rodzaj ducha, jakim potrafi władać Barrun. Jest on niebieskiego koloru i może pojawić się do dziesięciu metrów od jego władcy. Każde jego uderzenie nie powoduje obrażeń, lecz spowalnia przeciwnika (szybkość -20) i obniża jego zwinność (zwinność -10). Bonusy się kumulują i odświeżają z każdym następnym uderzeniem, przy czym po czterech turach bez atakowania, znikają. Mierzy on 45 centymetrów i jest zmaterializowany na dwie sekundy przed atakiem, w innym wypadku nie da się go trafić.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: A
Żywioł: brak
Typ: tworzący
Zakres: mały (do 10 metrów) - przywołanie, średni (do 40 metrów) - zakres poruszania się
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 8.000 za ducha
Inne: Pakt z Andeddo

(S) Kiiro no yūrei [SummonJutsu]


Technika tylko dla summona.
Następny, trzeci już rodzaj duszka, który jest mniejszy od reszty (mierzy 5cm wysokości) i jest koloru żółtego. W tym wypadku nie ma on właściwości ofensywnych, ale za to posiada inną, ciekawą zdolność. Potrafi on wniknąć do każdego ciała i uzdrowić rany po upływie:
Zadrapania: 1 tury + 2.000 chakry
Rany lekkie: 2 tur + 5.000 chakry
Rany średnie: 4 tur + 20.000 chakry
Rany ciężkie: 6 tur + 40.000 chakry
W przypadku ran lekkich i zadrapań osoba leczona może normalnie się poruszać i używać technik. W kolejnym przypadku, który dotyczy ran średnich nie może używać jutsu, lecz wciąż może chodzić i biegać... W ostatnim, najgorszym przypadku osoba musi leżeć, lecz może być niesiona przez kogoś.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: S
Żywioł: brak
Typ: tworzący
Zakres: bezpośredni (przywołanie), mały (do 20 metrów - poruszanie się ducha), bardzo duży (do 2 kilometrów - zakres po wniknięciu do ciała)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 20.000 za ducha + koszt leczenia (dotyczy summona).
Inne: Pakt z Andeddo

(S) Omamori no fukkatsu [SummonJutsu]



Technika tylko dla summona.
Ostateczna technika Barrun'a, której może użyć tylko na osobie, która posiada tajemniczy talizman, który dziesiątki lat temu został wręczony doświadczonemu ninja. Gdy ten zmarł, powrócił on do dowódcy i to on zdecyduje, komu go wręczy. Posiada on niesamowitą moc, która może wskrzesić użytkownika, który ma założony ten talizman, lecz to także podlega decyzji Barruna... Może to jednak być zrobione tylko do pięciu tur po zgonie, a sam summon nie musi być przywołany na miejsce zdarzenia. Technika jednak ma pewien limit, który dotyczy musu regeneracji naszyjnika.

Dane techniczne jutsu:
Ranga: S
Żywioł: brak
Typ: ożywiający
Zakres: nieskończony (wymaga tylko założonego amuletu przez osobę martwą)
Obrażenia: brak
Koszt chakry: 80.000 (dotyczy summona)
Inne: Pakt z Andeddo, czas regeneracji amuletu wynosi 12 miesięcy

Ostatnio edytowany przez Narokishi (2011-10-03 15:46:23)

Offline

 
All rights reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone ˆ Copyright 2010 by Katsuro
Bezpieczna strona Aktualny PageRank strony ncw-hyde-park.pun.pl/forums.php dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plsavo przeciw pleśni szkoła forex noclegi Ustka