Katsuro - 2011-01-08 21:27:40

GŁÓWNE ZASADY
- Użytkownik wraz z rejestracją automatycznie jest zobowiązany do przestrzegania zasad panujących na forum.
- Tylko Administrator forum ma prawo zmieniać, aktualizować regulamin panujący na http://ncw-hyde-park.pun.pl informując przy tym wszystkich użytkowników.
- Wraz ze zmianami regulaminu wprowadzonymi przez Administratora, użytkownik ma obowiązek zapoznania i dostosowania się do nowych zasad.
- Administrator ma możliwość karania ostrzeżeniami lub banami osoby, które nie przestrzegają regulaminu.



PRAWA I OBOWIĄZKI
- Każdy użytkownik ma prawo do swobodnego wyrażania swoich poglądów.
- Użytkownik ma prawo do tworzenia nowych tematów, po uprzednim zapoznaniu się z zasadami dodawania nowych tematów na forum.
- Wszelkie przejawy agresji słownej z powodu nie tolerancji poglądów, religii, kultury, będą karane banem. Szacunek dla drugiej osoby to podstawa na naszym forum.
- Ukarać użytkownika, który nie przestrzega zasad może specjalnie wyznaczona grupa osób przez Admina, lub sam Administrator. Ban na numer IP wykonuje Administrator forum.
- Nie należy wykorzystywać PW jako możliwości reklamy, każdy użytkownik wysyłający spam przez prywatną wiadomość będzie ukarany.
- Zakaz spamowania i offtopowania.
- Nie wolno reklamować innych stron internetowych w wątkach do tego nieprzeznaczonych.



PISANIE POSTÓW
- Zanim napiszesz posta upewnij się, czy to odpowiedni dział.
- Zabronione jest pisanie postów o treści identycznej lub podobnej do zamieszczonych wcześniej przez innego użytkownika.
- Użytkownik ma obowiązek pisać posty przestrzegając zasady języka polskiego oraz Netykiety.
- Przed napisaniem jakiegokolwiek posta należy użyć opcji szukaj jeżeli jest prawdopodobieństwo, że taki temat był już poruszony.



TREŚĆ FORUM
- Wszystko co znajduje się na forum jest własnością Administracji i ma ona prawo do wykorzystywania zamieszczonych materiałów we własnych celach.
- Użytkownik zamieszczając jakikolwiek materiał na forum automatycznie przekazuje Administracji całą treść.
- Wykorzystywanie czegokolwiek z tego forum bez zgody administracji jest zabronione i podlega konsekwencją karnym.



NICK
- Nick gracza musi być identyczny jak nick na forum głównym.
- Każdy nick będący niezgodny z regulaminem będzie zmieniany lub użytkownik zostanie usunięty z forum.



SYGNATURA I AVATAR
- Posiadanie avatara jest mile widziane, lecz nie jest obowiązkowe.
- Sygnatura nie może być zbyt długa: max 1 graficzna sygnatura lub 4 userbary standardowej wielkości.
- Grafiki te (avatary, sygny, userbary) muszą spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych, przekleństw.
- Zabrania się używania tagu [you] w sygnaturach.
- Wstawianie do sygnatury reklam innych stron w celu czerpania z tego korzyści grozi usunięciem z forum.

GotLink.plKosmeceutyki pokoje we Władysławowie Reklama w autobusach