Tak, tak, wiem, że na początku spotkam się z krytykami typu: -Misja i sesja to to samo -Czym się niby różni jedno od drugiego? -Sesje to lekko zmienione misje, które widziałeś na nupsie.
Jest jedna, zaje** różnica pomiędzy nimi. Sesja teraz = 20PU, 15 PW, 200 ryo, misja kiedyś = zależne od jej rangi (poziomu trudności). Aktualnie czy pójdziesz po głupiego kota czy zabijesz siedemset dziewięćdziesięciu najemników dostaniesz takie same wynagrodzenie. Yyy? Morał z tego prosty i logiczny albo wprowadzić misje i zostawić sesje (do robienia fabuły, np. do paktu, na csa czy tak po prostu), a wprowadzone rozdzielić na poziomy trudności (E, D, C, B, A, S, S+) i zależnie od niego zrobić wynagrodzenie - może być i bez PW. Otóż jedynym źródłem PU są teraz walki (doproś kogoś aby walczył z tobą... Może w weekend) albo sesje (doproś kogoś aby zrobił Ci sesję, która potrwa pewnie cały dzień i dostaniesz wynagrodzenie, które nie jest zależne od trudu, który mieliśmy na drodze). Osobiście brać udziału w swoich konkursach nie mogę co jest irracjonalne i głównie dlatego to mi przeszkadza.
Przebieg owej misji: -Fabularne zgłoszenie się w odpowiednim wątku w krainie -Zgłoszenie się do kogoś na GG/Skype/Xfire/AQQ/Inny komunikator do jakiejś osoby, która będzie naszym MG -Zrobienie owej misji, przez którą będzie prowadzić nasz MG -Wrócenie do tego samego miejsca, z którego wzięliśmy misje i odebranie nagrody. -MG, który by prowadził z konta strażnika pisałby w podobnym wątku jak jest teraz z sesjami.
Dodatkowe info: Misja - nadana przez klan/organizację/grupę ludzi/rzemieślnika/.../... Sesja - fabularna przygoda naszej postaci
|