Sumiteru Masywny moloch, którego skorupa jest barwy ciemnopomarańczowej z gdzieniegdzie występującymi żółtymi i brązowymi plamami wtapiającymi się w główny kolor. Posiada potężny ogon zakończony „maczugą”. Całe jego ciało pokrywają ostre kolce, pomagające w obronie jak i służące do ataku, dwa najdłuższe (ale nie przesadnie) ma na boku głowy. Jego zęby są bardzo twarde, może nimi miażdżyć nawet skały. Potrafi zmieniać swój rozmiar (maksymalnie do 25 metrów, minimalnie do 3 metrów, gdzie bezpośrednio przywołany ma właśnie 3 metry). Może także zmienić się w broń-tarczę. Warto dodać, że jego pancerz jest niezwykle wytrzymały. Potrafi mówić, jest poważny i lojalny. Statystyki: Chakra: 80.000 Siła: 140pkt Szybkość: 45pkt Zwinność: 40pkt Koszt wezwania: 20.000 chakry Znane jutsu: Moroku no Tate Sumiteru potrafi przybrać postać broni-tarczy, oczywiście dzięki użyciu chakry. W takiej postaci jest niezwykle wytrzymały, trudno się przez niego przebić, a potrzeba do tego jutsu co najmniej rangi B. Jednakże nie świadczy to o tym, że jest ciężki, bo jest niezwykle lekki i poręczny. Po transformacji moloch jakby łączy się ciałami z posiadaczem paktu, zrasta i nie da się go (w postaci tej broni) zdjąć, odczepić, a podczas użycia tejże techniki jest on od razu przenoszony na rękę wykonującego. Dodatkowo w tej postaci potrafi nie tylko mówić, ale też porozumiewać się myślami z użytkownikiem. Przemieniony Sumiteru może użyć Chikaku o Kyoka Gijutsu. Dane techniczne jutsu: Ranga: B Żywioł: brak Typ: ofensywno-defensywny Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: duże Koszt chakry: 8.000 (powrót do normalnej formy nic nie kosztuje) Inne: Kontrakt z molochami Chikaku o Kyoka Gijutsu Niezwykle pożyteczna technika, którą potrafi wykonać summon, a także, którą potrafi opanować posiadacz paktu. Skupiając chakrę na całym ciele można wytworzyć na niej skorupę, dodatkowy pancerz, który jest znacznie wytrzymalszy od normalnego. Jest to jedna z najpotężniejszych technik obronnych. Taki pancerz niesie za sobą pewne ryzyko. Kiedy ninja godzi się na jej użycie, odbiera sobie możliwość poruszania się (dopóki nie dezaktywuje techniki), natomiast w przypadku summona, jedynie ją utrudnia w znacznym stopniu. Aby przebić się przez taki pancerz, potrzeba potężnych jutsu rangi S. Dane techniczne jutsu: Ranga: A/S Żywioł: brak Typ: defensywny Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: brak Koszt chakry: 30.000 (jeżeli używa summon), 45.000 (jeżeli używa posiadacz paktu) Inne: Kontrakt z molochami Gijutsu no Saizu o Fuyasu Sumiteru potrafi zmienić dowolnie swój rozmiar. Z 3-metrowego molocha potrafi zmienić się w 25-metrowego, o wiele masywniejszego i na odwrót. Przydatne w walce z dużymi summonami. Każda zmiana rozmiaru wiąże się z utratą chakry i nie wywiera wpływu na zmianę atrybutów. Dane techniczne jutsu: Ranga: C Żywioł: brak Typ: brak Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: brak Koszt chakry: 6.000 Inne: Kontrakt z molochami
|