Chciałbym przedstawić moja propozycję nowego paktu. Dodatkowo chciałbym żeby ten pakt był zarezerwowany dla mnie. Miłej lekturki :)
Haruhiko Szef skorpionów, który posiada wiele pożytecznych zdolności. Jest duży na 20 metrów, cały czarny, wystarczająco silny, żeby poradzić sobie z innymi summonami jego rozmiarów. Jedynie jego ogon, odpowiednio długi, ma inną barwę, ciemnozieloną, gdzie ten kolor najbardziej widoczny jest przy żądle. Jest to spowodowane oczywiście bardzo trującym jadem (paraliż po 3 turach, śmierć po 8). Jego szczypce są niesamowicie silne, Haruhiko potrafi nimi miażdżyć skały. Potrafi mówić. Warto dodać, że skorpion może dowolnie manipulować długością ogona (maksymalnie do 50 metrów). Jest dość przebiegły, nie darzy ludzi zaufaniem, nie uznaje nikogo za przyjaciela, wykonuje rozkazy, bo uważa to za słuszne, gdyż jest lojalny. Statystyki: Chakra: 50.000 Siła: 70pkt Szybkość: 60pkt Zwinność: 60pkt Koszt wezwania: 17.000 chakry Znane jutsu: -------------------------------------
Kazuhiko Znacznie mniejszy od poprzedniego skorpion, który najlepiej sprawdza się w walce z ludźmi. Jego rozmiar wynosi 4 metry, a cały jest koloru ciemnego pomarańczowego, gdzieniegdzie ma czerwone, niemalże bordowe plamki, wtapiające się w główny kolor. Nie posiada zbyt wielu jutsu, ale jest naprawdę pomocny. Najlepszym sposobem ataku z tym skorpionem jest wskoczenie na jego ciało, „grzbiet”, „plecy” (choć to niepoprawne, chyba, określenia). Potrafi mówić, jest miły i lojalny. Jego jad nie jest zbyt groźny, jedynie paraliżuje po 5 postach. Statystyki: Chakra: 40.000 Siła: 40pkt Szybkość: 50pkt Zwinność: 50pkt Koszt wezwania: 12.000 chakry
Znane jutsu: - O wa Torimaka Kazuhiko potrafi wydłużyć swój ogon do odpowiednich rozmiarów i okryć nim zarówno samego siebie jak i osobę na nim przebywającą. Jest to nieszczelna bariera, która chroni przed jutsu do rangi B włącznie, oczywiście z łatwością przeciwstawi się bronią białym. Dane techniczne jutsu: Ranga: B Żywioł: brak Typ: defensywny Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: brak Koszt chakry: 5.000 Inne: Kontrakt ze skorpionami - Kakucho-ko o Sasu Skorpion potrafi wydłużyć swój ogon, jednocześnie zwiększając siłę jadu. Maksymalna długość ogona wynosi 40 metrów, a sam jad paraliżuje po 3 postach. Nic dodać, nic ująć. Ogon może służyć wtedy jako jakby lina z haczykiem (żądłem). Dane techniczne jutsu: Ranga: C Żywioł: brak Typ: ofensywny Zakres: średni do 40 metrów) Obrażenia: małe Koszt chakry: 6.000 Inne: Kontrakt ze skorpionami ------------------------------------- Yasuhiko Najmniejszy z przywoływanych skorpionów. Jest koloru bardzo ciemnogranatowego, a na jego ciele występują ciemnozielone plamy, wtapiające się w główny kolor. Posiada niesamowite zdolności taktyczne jak i bojowe. Kto by pomyślał, że 20 centymetrowy skorpion może być aż tak potężny? Chodzi o to, że jest niesamowicie inteligentny, potrafi mówić, jest bardzo bystry i mądry, ale nieufny, trzeba sobie u niego zasłużyć. Uznany za najlepszego skorpiona, mówią na niego „starszy”, ze względu na to, że zdarzają mu się wizję przyszłości, ale są one rzadkością, w ciągu kilkuset lat sprawdziła się tylko jedna z jego (około) 3 przepowiedni. Swoich przepowiedni nie przekazuje byle komu, jedynie najlepszym, a także nie przepowiada na zawołanie, wizje same przychodzą, rzadko jak już zostało wspomniane. Posiada także zdolności lecznicze. Zazwyczaj siedzi na ramieniu tego, kto go przywołał i w ten sposób pomaga w walce. Poprzez ukłucie może przesłać swoją chakrę użytkownikowi paktu. Traktowany jako Skorpion Sage. Statystyki: Chakra: 80.000 Siła: 10pkt Szybkość: 40pkt Zwinność: 40pkt Koszt wezwania: 17.000 chakry Znane jutsu: - Yakuyō sasa doku Yasuhiko najczęściej siedzi na ramieniu użytkownika paktu, mocno do niego przyczepiony swoimi odnóżami. Kiedy ten, kto go przyzwał zostanie zraniony, mocno zraniony, skorpion potrafi wyleczyć go, wbijając swoje żądło w ciało zranionego i traktując go swoim jadem, leczącym. Owy jad leczy siniaki, nieduże złamania, rany cięte (ale nie głębokie) oraz niweluje uczucie zmęczenia. Dane techniczne jutsu: Ranga: B Żywioł: brak Typ: leczniczy Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: brak Koszt chakry: 15.000 Inne: Kontrakt ze skorpionami - Gijutsu Iten no Chakra Niezwykle pożyteczna technika. Yasuhiko musi podczas niej także wbić swój ogon w ciało użytkownika paktu, który go przyzwał i na którego ramieniu siedzi. Dzięki temu może przesłać dowolne ilości swojej chakry właśnie użytkownikowi, a także odebrać mu ją (np. żeby zmagazynować, zachować na czarną godzinę).
Dane techniczne jutsu: Ranga: A Żywioł: brak Typ: brak Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: brak Koszt chakry: kosztów jako takich nie ma, przecież to przesyłanie chakry Inne: Kontrakt ze skorpionami
Jutsu tylko dla użytkownika paktu - Sasu Sasori no Sutingu Technika dla użytkownika paktu. Ten może wystrzelić z ręki ogony skorpiona. Są one oczywiście wyposażone w jad (który paraliżuje po 3 postach) oraz są bardzo wytrzymałe, wystarczająco, aby na przykład utrzymać ninja jak na linie (gdzie ogony mają haczyki [żądła], co jest dodatkową pomocą). Można wydobyć nieograniczoną ilość takich ogonów, co wiąże się z większym kosztem chakry. Maksymalna długość tych ogonów to 30 metrów. Dane techniczne jutsu: Ranga: B Żywioł: brak Typ: ofensywny Zakres: średni (do 30 metrów) Obrażenia: średnie (ukłucia żądłem) Koszt chakry: 1.000 za jeden ogon Inne: Kontrakt ze skorpionami - Doku Kuron no Jutsu Użytkownik paktu potrafi stworzyć swojego klona, z jadu. Nie jest on wytrzymały, wystarczy nawet najdrobniejsza rana cięta. Po otrzymaniu właśnie takiego ciosu klon rozpryskuje się jadem, który niszczy komórki ludzkie. Nie wnika on głęboko w ciało, dotyka tylko powierzchnię, skórę, nic więcej. Można stworzyć tylko 1 takiego klona. Dane techniczne jutsu: Ranga: C Żywioł: brak Typ: ofensywny Zakres: mały (do 5 metrów) Obrażenia: małe (zniszczenie powierzchni skóry, jakby poparzenie) Koszt chakry: 3.000 za klona Inne: Kontrakt ze skorpionami
Jutsu dla użytkownika paktu i summona (łączone) - Chakura to Sutingatatchi Kolejna technika, do której wykonania Yasuhiko musi wbić swoje żądło do osoby, która go przyzwała. Tym sposobem przesyła mu swoją chakrę połączoną z jadem. Na ręce użytkownika paktu, który dostał „zastrzyk chakry”, pojawia się obwódka właśnie z chakry połączonej z jadem, ta otoczka ma kolor jasnobłękitny połączony z ciemnozielonym. Uderzenie tą „energią”, samo dotknięcie sprawia wiele problemów. Ten, który został trafiony doznaje poparzenia skóry w miejscu uderzenia i w jego okolicach. Oprócz tego ta chakra rozsyłana jest po całym organizmie trafionego, powoduje ona blokadę kanalików chakry, czyli niemożność wykonywania technik (na czas dokładnie 4 postów). Aktywowanie kosztuje 20k chakry, a samą chakrę w ręce mogę utrzymać przez 5 tur. Dane techniczne jutsu: Ranga: A Żywioł: brak Typ: ofensywny Zakres: bezpośredni kontakt Obrażenia: duże (uderzenie, poparzenie oraz zablokowanie kanalików chakry) Koszt chakry: 20.000 Inne: Kontrakt ze skorpionami
|